Sunday 4 May 2008

HDR - AUDI




5 comments:

Zizzi Molde 5 May 2008 at 00:42  

Må bare legge igjen en kommentar her og. RÅlekkert!!

Men du, kan du ikke hjelpe meg litt? Lurer på hva du gjør i malen for å få inn så store bilder? Jeg får det IKKE til... send meg gjerne en mail :-)

Randi 5 May 2008 at 12:41  

Æ PLAGES!!! trøndersk for stor frustrasjon.
Jeg får ikke til det der HDR griene jeg...ikke er det noe store forskjeller på bildene...ja jeg har Bracketing..de har nesten de samme lysforholdene alle sammen. Da stiller jeg inn på 3 eller 2 bilder som den tar når jeg holder knappen nede. Vel...ingen store lys forskjeller...og det må da være mulig å ta bilder på dagtid. Nå er det full sol her da..men har det virkelig så mye å si.!!??

Nei, nå må jeg se å få gjort noe annet enn å sitte med dette.

Ta det når du har tid.

Jeg må si det en gang til

JEG ER SÅÅÅ IMPONERT!!!DRIT FINE BILDER!! KUNSTVERK!! WOW! STUNNING!
OSV....:-))

Pernille 7 May 2008 at 22:05  

Dæsken for en flott bil. Skal vi bytte? Nydelig bilde og super farger. Og så med den himmelen bak også! Ja du er en kunstner!

Men jeg lurer på akkurat det samme som Anki. Jeg har såååå lyst til å bruke denne strørrelsen på bildene. Tar gjerne imot mail fra deg jeg og med stoooor takk;) Ja om du har tid og lyst selvfølgelig.

Carolyn 1 June 2008 at 10:08  

I love the HDR. Outstanding!

esnorway 15 June 2008 at 11:27  

ja da dette kan du bra

Followers

Blog Archive

  © Free Blogger Templates Photoblog III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP